PPC reklama - sociální sítě

10.04.2019

Sociální sítě - Facebook, Instagram - již dávno nejsou záležitostí jenom teenagerů. Tráví zde svůj čas čím dál tím více dospělých lidí a mít svůj profil na FB již začíná být zcela normální. Na Facebooku se pohybuje zhruba polovina obyvatel České republiky. Proto to může být vhodný kanál i pro Vaši reklamu. Především jsou to kanály, které disponují velmi přesnými daty o chování, aktivitách a zájmech lidí.

I zde tedy můžeme hovořit o PPC reklamě, kdy se platí za prokliknutí na webové stránky firmy. Samozřejmě existují i jiné modely platby, např. platba za zobrazení s přepočtem na cenu za kliknutí.

K PPC reklamnímu modelu lze přidat i zbožové srovnávače Heureka.cz nebo Zbozi.cz. Oba totiž umožňují využívat režim, ve kterém ovlivňujete pozici vašeho produktu na základě nabídky za kliknutí.